четвъртък, 31 декември 2020 г.

Специфично-провокационна покана за дискусия по темата: Как се става политик?

 


В скоби казано, днес обявявам, че ставам... политик, да, решавам да се включа пряко в политиката, въпреки че никога не съм бил извън нея (по своя си оригинален начин обаче!)! Нямам нищо друго освен някои способности - и едно чисто, неоцапано име. Този ми е целият капитал, дали някоя партия ще го оцени?!
Никога не съм бил кариерист, живях скромно и работих съвестно и всеотдайно на буренливата нива на българското образование и култура. На моменти бях във властта или близо до нея, но не се изложих, напротив, държах се достойно: заради което аморалната пасмина на кариеристите и използвачите в политиката често ми е отмъщавала безпощадно (Прочети ЦЯЛАТА ПУБЛИКАЦИЯ)

Няма коментари:

Публикуване на коментар