събота, 6 февруари 2021 г.

Не ви ли е малко неудобно че не се сещате да ме предложите за... "дипутатин"?!

Нито една партия или коалиция до момента не се сеща да ме тури на избираемо място в листата си, което показва, че не само моралът, но и акълът им явно е поразен от... "корона-вируса"! :-) И то при положение, че би трябвало да знаят предупреждението на Платон: "Докато управниците не започнат задоволително да философстват или докато философи не започнат да управляват, човечеството да не чака края на злото!".

Както и да е, аз знам сега с какви битки за навиране в листите са заети в момента политиците и затова донякъде извинявам разсеяността им: кой ще се сети за мен като първом требе да мисли за себе си? Но съм особено огорчен, че нито един от моите хиляди читатели на блога и фенове във фейсбук не се сети да ме предложи за депутатин от гражданската квота в некоя партия! (Прочети ЦЯЛАТА ПУБЛИКАЦИЯ)

Няма коментари:

Публикуване на коментар