вторник, 12 април 2022 г.

Кога "овцете" и "говедата" ще станат истински граждани?


Швейцарската народна партия изобрази българите и румънците като зловещи гарвани

Тази сутрин в пощенската си кутия (имейла) намерих едно писмо от гражданина (небезразличния!) Георги Пашев, което той е писал в дълбоката нощ, толкова дълбока, че времето, в което е писал писмото си, може да се нарече и най-ранна утрин, време най-хубаво - за творчество! - според мен е това време; това е времето преди зазоряване; тогава духът на човека е най-свеж; ето това ме трогна (а не че ме е нарекъл "пловдивски и софийски Сократ"; то си е така, такъв съм си, което не е някаква титла или награда, а е направо същинска прокоба: знаете как е свършил Сократ, нали така?!) и понеже Пашев казва наистина важни мисли, публикувам писмото му в блога си, с оглед да помогна малко да стигне до колкото се може повече хора; ето, чети, народе, пък вземи малко от малко да се вразумяваш, щото и на мен до гушата ми дойде да чакам да почнеш ако не да се събуждаш, то поне, спящ и хъркащ, да зафанеш да си търкаш очите, да се прозяваш, това са радостни симптоми на твоето тъй дълго чакано ПРОБУЖДАНЕ, гадни ми и тъпи ми епичен и исторически поспаланко; ето и самото писмото най-сетне (да млъкна, ще много ми е накипяло, почна ли да дърдоря и аз по тази тема, дека е в заглавието, спиране няма да има - тя ми е любимата!): (Прочети ЦЯЛАТА ПУБЛИКАЦИЯ)

Няма коментари:

Публикуване на коментар