петък, 16 декември 2022 г.

Как отговорих на въпроса: Кажете как ние, младите под 30 години, да се противопоставим на тази сатанинска метренска изродска система?

 

Влизам тази заран в месинджъра на фейсбук и намирам ето какъв хубав и важен въпрос към мен, зададен от млад човек, с когото досега не бях разговарял; да, задал ми е хубав и важен според мен въпрос; отговорих му; сметнах, че и други хора се вълнуват по тази същата тема и затова публикувам началото на нашия разговор; ето какво ме запита той, ето какво му отвърнах аз: 

Ivelin: Zdrasti, za mnogo neshta koito pishete ste prav!!! Kajete mladite pod 30 godini kak da se protivipostavim na tazi sataninska mutrenska izrudska sistema? Kakvo da napravim... che za decata da e po dobre? 

Аз: Надеждата е във вас, младите, щото повечето от по-старите май вече са се примирили и трудно могат да се променят. Аз вас ви наричам "поколение на свободата", щото сте се родили в условия на свобода, макар да е относително: щото у нас през този период продължава да има една къде скрита, къде съвсем явна тирания на мафията, т.е. на ченгетата. (Прочети ЦЯЛАТА ПУБЛИКАЦИЯ)

Няма коментари:

Публикуване на коментар