четвъртък, 15 декември 2022 г.

За какво ще дам под съд Георги Пашев, активния борец срещу фашизма и срещу "марксиста" Грънчаров - срещу "грачаро", както туй "академично" лице ме нарича?

 

В своето предаване вчера по ПОтв всичкологът и активен борец против фашизма Георги Пашев се издъни решително като си позволи да цапа моя имидж, представяйки ме за "фурнаджийска лопата", за "марксист", абе оплю ме, както той си мисли, здравата, четейки един, по неговата бедна преценка, "компромат", именно избрани места от моя статия от преди 1989 г., публикувана от мен самия, това е моя статия в тогавашния вестник КОМСОМОЛСКА ИСКРА. За тази издънка на лицето Пашев съвсем скоро ще подам искова молба до районен съд, защото не ми е безразлично това, че въпросното лице се опитва да цапа моя образ, да накърнява достойнството ми, да ме плюе по недопустим начин както се сети, да бълва какви ли не глупости по мой адрес, примерно да ме нарича "дървен философ", "изрод", да ме обвинява, че, видите ли, съм бил искал да заграбя... апартамента на баба Марийка, обвинява ме, моля ви се, ... (Прочети ЦЯЛАТА ПУБЛИКАЦИЯ)

Няма коментари:

Публикуване на коментар