събота, 4 септември 2021 г.

Как защищавам авторитета и достойнството си - след оклеветяването ми от една журналистка?

 

След като вчера поисках право на отговор от управителя на сайта Пловдив24 (виж: Ще благоволи ли сайтът Пловдив24 да ми даде възможност да се възползвам от правото си на отговор по повод оклеветяването ми от тяхна репортерка?, получих писмо от него, с което той ми предложи да напиша писмо, в което да изложа своето разбиране и позиция; ето какво писмо му написах тази сутрин след една безсънна нощ, в която освен че съм треперил от морални угризения при мисълта, че баба Марийка вече втора нощ спи Бог знае къде, нейде на тротоара и в студа, под безстрастния и абсолютно безчовечен поглед и на гражданите, и на властващите, се ядосвах и не можах да мигна в добавка и за това как една иначе добра журналистка, водена от грозна (предполагам чисто политическа в сърцевината си!) емоция, си позволи публично да ме обругае, т.е. да лисне, да сипе няколко кофи с помия (да не кажа с лаjна!) върху лицето и главата ми: (Прочети ЦЯЛАТА ПУБЛИКАЦИЯ)

Няма коментари:

Публикуване на коментар