понеделник, 6 септември 2021 г.

Съществува ли таен списък със забранени за какъвто и да било медиен достъп имена на критици на мутро-комунисто-гербовашкия режим?




До г-жа Бетина Жотева, председател на СЕМ 
До г-н Мартин Швехлак, Главен изпълнителен директор на bTV Media Group 
До г-н Антон Хекимян, Директор "Новини, актуални предавания и спорт" на bTV Media Group 
ДО МЕДИИТЕ 

ПИТАНЕ ПОД ФОРМАТА НА ОТВОРЕНО ПИСМО 

от Ангел Грънчаров, учител, писател, блогър, гражданин 

Уважаема г-жо Председател на СЕМ, 
Уважаеми г-н Главен изпълнителен директор на bTV Media Group, 
Уважаеми г-н Директор "Новини, актуални предавания и спорт" на bTV Media Group, 

На 31 август тази година репортер на bTV се свърза с мен и ми заяви, че желае да вземе интервю от мен по повод тъй грозната история около 89-годишната баба Марийка от Пловдив, която нейните съседи-самаряни от блока на ул. Копривщица 15 в Пловдив от 4 години вече (!!!) не желаят да допуснат до собствения й апартамент - по причина на което тя е принудена да живее и спи на улицата (или на хотел!). Репортерът дойде на уговореното място и разговаря най-напред със самата баба Марийка, след това разговаря с мен, а накрая разговаря и с небезразличния гражданин Георги Пашев, който единствен от всички пловдивчани откликна на призива ми да помогнем на изпадналата в нужда възрастна жена. (Прочети ЦЯЛАТА ПУБЛИКАЦИЯ)

Няма коментари:

Публикуване на коментар