сряда, 2 септември 2020 г.

Кратко и много човечно отворено писъмце до Бойко Борисов, с което си позволявам да му дам и един душеспасителен съвет

 неделя, 12 март 2017 г.

Кратко и много човечно отворено писъмце до Бойко Борисов, с което си позволявам да му дам и един душеспасителен съвет



Реших все пак да напиша едно кратко писъмце до... Бойко Борисов, та сега е избори, политиците сега са най-възприемчиви, тъй да се рече, хора, ползвайте се от момента, искайте каквото щете от политиците, правете нужното да ги притискате, сега е момента, сега имате най-голям шанс да ви чуят; както е да е, ето какво написах на нашия народен трибун от Банкя:

До г-н Бойко Борисов, лидер на ГЕРБ, Банкя

ОТВОРЕНО ПИСМО

от Ангел И. Грънчаров, философ, преподавател по гражданско образование, писател, гражданин,

Драги г-н Борисов,

Преди три години пак беше предизборна обстановка, вие тогава пак бяхте кандидат за народното доверие и аз тогава Ви написах следното Безпощадно правдолюбиво писмо до Б.Борисов: "Или се вслушайте в глухия, идещ от дълбините призив на историята – или си обирайте крушите!"; това стана в понеделник, 12 май 2014 г., в този ден аз Ви пратих въпросното писмо. На следващия понеделник, 19 май 2014 г. назначената от Вас (със заповед на Вашия министър на образованието и науката Сергей Игнатов) директорка на на ПГЕЕ-Пловдив Стоянка Анастасова, директорката на училището, в което работя от много години като учител по философия и гражданско образование, ме уволни (виж: Заповедта за уволнението ми от ПГЕЕ-Пловдив, станало предпразнично днес, според тъй човеколюбивия обичай на директорката Ст. Анастасова). Сигурно е съвсем случайно това съвпадение, аз не смея да предполагам, че тогава Вие лично сте поръчал опраскването ми, не, аз не мога да допусна, че сте толкова отмъстителен човек; вярно, възможно е моето писмо да Ви е засегнало, но не вярвам в резултат да сте вдигнал телефона и да сте поръчал моето опраскване, което мигновено да е било изпълнено от тъй признателната Ви за назначението си директорка (злите езици в Пловдив и в ПГЕЕ-Пловдив говорят, че нейният съпруг, бивш служител на МВР още от славните тодорживкови времена, Ви бил личен познат и дори приятел, но аз не вярвам изобщо на приказките на тия толкова настойчиви зли езици, не, аз на тия зли езици изобщо за нищо не вярвам!). Както и да е, сега пак идат избори, пак е предизборна кампания, а моя милост пак е пред... опраскване, пак е предстоящо моето уволнение от това същото училище - аз се върнах в него на работа след продължителен и тежък съдебен процес, в крайна сметка Върховният Касационен съд отмени заповедта за моето уволнение и аз бях възстановен на работата си в това училище! Ще кажете за какво Ви пиша пък сега ли?! Не, не е затова, което си помислихте: тоя нахален гражданин пак ми пише открито писмо, та като го опраскат пак, отново да може да каже: ето, опраскаха ме пак веднага след като Бойко Борисов е прочел писмото ми до него! (Прочети ЦЯЛАТА ПУБЛИКАЦИЯ)

Няма коментари:

Публикуване на коментар