понеделник, 24 август 2020 г.

Какви въпроси зададох на проф. Сергей Герджиков по повод скандалната му пропагандна статия в мутренския парцал ПИК?



По повод на написаното в публикацията в блога ми със заглавие Нима е възможно философът Сергей Герджиков да падне дотам, че да стане автор в парцала ПИК?! се оказа, че проф. Герджиков наистина е написал тази статия, сам го признава на страницата си във Фейсбук. Във връзка с това ми се наложи да запитам, да задам някои неизбежни въпроси на г-н професора (когото познавам лично отдавна!), ето краткото ми писъмце до него, което публикувах и на страницата му във фейсбук:

Проф. Герджиков, изключително много Ви уважавам, по тази причина възприех тази статия като някакъв фалшификат на ПИК: просто не можах да повярвам, че Вие сте написал тази сюрреалистична според мен статия! Сега разбирам, че Вие сте авторът, което, признава си, ме порази, разтърси из основи душевните ми пластове! За мен е направо феноменално: как е възможно философ, сиреч правдолюбив човек, да напише такива напълно неверни неща за режима на Боко Борисов?! Каква е истинската Ви мотивация да си кривите душата като пишете подобни пропагандни лъжи?! А дали пък наистина не сте се заблудил, но нима философ на Вашето ниво може чак толкова да се заблуди?! (Прочети ЦЯЛАТА СТАТИЯ)

Няма коментари:

Публикуване на коментар